- Objavljeno: 27.04.2023.
Rezultati ROADPOL-ovog tjedna pojačanog nadzora brzine kretanja vozila i Speed Marathona
Foto: ilustracija
U tjednu od 17. do 23. travnja s posebnim naglaskom u petak, 21. travnja, od 00.00 do 24.00 sata, na području Policijske uprave bjelovarsko-bilogorske provedene su aktivnosti usmjerene na nadzora brzine u nadzor je proveden svim članicama ROADPOL-a.
Tijekom proteklog tjedna u aktivnostima je utvrđeno i sankcionirano ukupno 417 prekršaja vezanih uz brzinu kretanja vozila od kojih su 157 utvrdili policijski službenici uz uređaje za mjerenje brzine dok je njih 260 utvrđeno uz pomoć kamera za brzinu postavljene uz prometnice. Kontrolirano je 599 vozila, a tijekom 24-satnog nadzora brzine na 46 lokaciji od kojih je njih 20 predložili građani.
Najveća izmjerena brzina kretanja zabilježena je na području Policijske postaje Čazma i ona je iznosila 107 km/h, iako je u spomenutoj dionici brzina kretanja vozila ograničena na 50 kilometara na sat.
Akcija je bila najavljena na nacionalnoj razini te u lokalnim medijima, a medijima i građanima omogućeno je sudjelovanje i praćenje nadzora brzine u vrijeme njegovog provođenja.
Temeljem prikupljenih informacija možemo zaključiti da su građani pozitivno doživjeli ovu akciju te da sudjelovanje građana u ovakvim i sličnim akcijama doprinosi povećanju sigurnosti cestovnog prometa u našoj zemlji.
Tijekom proteklog tjedna vođenja pojačanog nadzora zabilježeno je trinaest prometnih nesreća od kojih njih osam s materijalnom štetom. I četiri prometne nesreće u kojima su sedam osobe lakše ozlijeđeno i dvije osobe su zadobile teške tjelesne ozljede. U jednoj prometnoj nesreći jedna osoba je od zadobivenih ozljeda naknadno preminula.
Ovom prilikom zahvaljujemo građanima, koji su se odazvali pozivu Policijske uprave bjelovarsko-bilogorske i predložili lokacije za koje su smatrali da bi bile pogodne, a samim time učinkovite u smislu kontrole prometnih prekršaja s ciljem njegovanja prometne kulture.
Podsjećamo!
Uzrok najvećeg broja prometnih nesreća s poginulim i teže ozlijeđenim osobama u razdoblju od 2010. do 2019. godine je brzina, koja je bila uzročnik u ukupno 39% prometnih nesreća s poginulim i teško ozlijeđenim osobama u našoj Republici Hrvatskoj, dok je u 17% brzina bila isključiva okolnost .
Možemo zaključiti da je uzrok gotovo svake treće prometne nesreće brzina, zato nam je brzina jedna od one četiri glavne ubojice u prometu.
Brzina kao uzrok prometne nesreće može biti nepropisna (nepoštivanje ograničenja brzine izraženih prometnim znacima ili prometnim pravilima) ili neprilagođena (brzina kretanja vozila nije usklađena sa stanjem kolnika, s karakteristikama prometnica, s gustoćom prometa i dr.).
Brzina kretanja vozila u naselju je ograničena na 50 km/h, iako se prometnim znacima ograničenje brzine može smanjiti na npr. 40 km/h ili povećati na npr. 60 km/h. Brzina van naselja ograničena je prometnim pravilom na 90 km/h iako se ona, poradi određenih sigurnosnih razloga, može i smanjiti.
Svi vozači motornih vozila moraju brzinu kretanja svog vozila uskladiti s ograničenjima brzina kretanja u naselju i van naselja, te moraju pratiti događaje na prometnici, postavljenu prometnu signalizaciju, stanje kolnika i vremenske prilike i u skladu s time smanjiti brzinu kretanja svog vozila.
Vijesti u brojkama | Promet i vozila
U tjednu od 17. do 23. travnja s posebnim naglaskom u petak, 21. travnja, od 00.00 do 24.00 sata, na području Policijske uprave bjelovarsko-bilogorske provedene su aktivnosti usmjerene na nadzora brzine u nadzor je proveden svim članicama ROADPOL-a.
Tijekom proteklog tjedna u aktivnostima je utvrđeno i sankcionirano ukupno 417 prekršaja vezanih uz brzinu kretanja vozila od kojih su 157 utvrdili policijski službenici uz uređaje za mjerenje brzine dok je njih 260 utvrđeno uz pomoć kamera za brzinu postavljene uz prometnice. Kontrolirano je 599 vozila, a tijekom 24-satnog nadzora brzine na 46 lokaciji od kojih je njih 20 predložili građani.
Najveća izmjerena brzina kretanja zabilježena je na području Policijske postaje Čazma i ona je iznosila 107 km/h, iako je u spomenutoj dionici brzina kretanja vozila ograničena na 50 kilometara na sat.
Akcija je bila najavljena na nacionalnoj razini te u lokalnim medijima, a medijima i građanima omogućeno je sudjelovanje i praćenje nadzora brzine u vrijeme njegovog provođenja.
Temeljem prikupljenih informacija možemo zaključiti da su građani pozitivno doživjeli ovu akciju te da sudjelovanje građana u ovakvim i sličnim akcijama doprinosi povećanju sigurnosti cestovnog prometa u našoj zemlji.
Tijekom proteklog tjedna vođenja pojačanog nadzora zabilježeno je trinaest prometnih nesreća od kojih njih osam s materijalnom štetom. I četiri prometne nesreće u kojima su sedam osobe lakše ozlijeđeno i dvije osobe su zadobile teške tjelesne ozljede. U jednoj prometnoj nesreći jedna osoba je od zadobivenih ozljeda naknadno preminula.
Ovom prilikom zahvaljujemo građanima, koji su se odazvali pozivu Policijske uprave bjelovarsko-bilogorske i predložili lokacije za koje su smatrali da bi bile pogodne, a samim time učinkovite u smislu kontrole prometnih prekršaja s ciljem njegovanja prometne kulture.
Podsjećamo!
Uzrok najvećeg broja prometnih nesreća s poginulim i teže ozlijeđenim osobama u razdoblju od 2010. do 2019. godine je brzina, koja je bila uzročnik u ukupno 39% prometnih nesreća s poginulim i teško ozlijeđenim osobama u našoj Republici Hrvatskoj, dok je u 17% brzina bila isključiva okolnost .
Možemo zaključiti da je uzrok gotovo svake treće prometne nesreće brzina, zato nam je brzina jedna od one četiri glavne ubojice u prometu.
Brzina kao uzrok prometne nesreće može biti nepropisna (nepoštivanje ograničenja brzine izraženih prometnim znacima ili prometnim pravilima) ili neprilagođena (brzina kretanja vozila nije usklađena sa stanjem kolnika, s karakteristikama prometnica, s gustoćom prometa i dr.).
Brzina kretanja vozila u naselju je ograničena na 50 km/h, iako se prometnim znacima ograničenje brzine može smanjiti na npr. 40 km/h ili povećati na npr. 60 km/h. Brzina van naselja ograničena je prometnim pravilom na 90 km/h iako se ona, poradi određenih sigurnosnih razloga, može i smanjiti.
Svi vozači motornih vozila moraju brzinu kretanja svog vozila uskladiti s ograničenjima brzina kretanja u naselju i van naselja, te moraju pratiti događaje na prometnici, postavljenu prometnu signalizaciju, stanje kolnika i vremenske prilike i u skladu s time smanjiti brzinu kretanja svog vozila.